
יש ימים שהכל בהם נראה קודר
שכל בחירה נראית כמו טעות
הצער גדול והכל שחור
אני לא יודע אם הייתי בוחרת אחרת
אבל יש בי עצבות גדולה על בחירות העבר
אם הייתי בוחרת בזה ולא אחרת המצב היה שונה
שעשיתי טעות לכל המשפחה
אולי עכשיו כולם בשבילי?
אני עצובה נורא וזה ממש מדכא ומתסכל.
תמיד חלום אחד יש לי שאהיה אמנית גדולה
כמו שחלמתי מאז ילדות. אמנית גדולה וחזקה
כך אוכל לתקן הכל. וכל טעות תראה רחוקה.
כי בסוף אחרי כל המאמץ, הפחדים, החרדות, החרטות...
בסוף הכל השתלם כי הנה הצלחתי.
אני מקבל את האישור של החברה, כי הרי אני מצליחה יש הצדקה.
ומותר לי לעשות מה שאני רוצה זו טעות ואין שום חרטה ואם יש חרטה
אבל יש כסף (כי אמנית מצליחה גם משתכרת ) אפשר הכל לתקן.
אז זה מה שאני רוצה להצליח ולצייר כל מה שאני רוצה.
על בדים ענקיים ושהכל ירכש מראש ויתלה במקומות גדולים חללים ענקיים
ואני אחיה. אחיה בלי חרטה, השחור יהיה רק בציורים, יש לי אהבה גדולה
לחיים ולאומנות שלי. ברור לי שבשביל זה אני כאן.
אז מה החרטה הזו? מתי לעזאזל היא תעבור ?