
מנסה קצת דברים חדשים, מרגישה לפעמים שאולי אני צריכה לגוון... אבל בסוף תמיד חוזרת להתחלה ושם בין כל העלים והירוק מרגישה הכי בבית. שואלת את עצמי לא פעם למה, מנסה להיות הפרועה והצבעונית שאני. אבל לא יודע.. זה פשוט יוצא ממני בכזאת טבעיות, המשך שלי.
לציור העלים החדש הגעתי בכלל מתוך הזמנה של הלקוחה שרצתה אותו ככה. ירוק, עלים על עלים, פנתה לאשפית והנה כישוף - עלים, עלים, פרחים, מלאות מהפנטת.
קנבס בגודל 1.00 על 1.00 של ירוק.
