
עשבי הבר אשר נקראים גם עֲשָׂבִים שׁוֹטִים הם צמחים לא רצויים הגדלים בין צמחים מתורבתים ומפריעים לגדילה שלהם. המושג כמובן סובייקטיבי מאחר ובעיני אדם אחר העשב יכול להיחשב גם יפה אולי גם יגדל אותו בגינתו ואף לפתע גורם מעשב לפרח בר.
בימים אלה אני יושבת בסטודיו יום יום ומציירת עוד ועוד צמחים, מלמעלה ושואלת שאלות ועונה עצמית דרך הבד.
חייבת לשתף שממש לא קל לי כי כבר שנה אני פה מציירת אבל הכל נשאר בסטודיו - חלק חזרו מגלריה שנסגרה בזמן הונהקור ואני לא יודע אם תפתח שוב.
חלקם מחכים לגלריה שאמורה להיפתח ביפו, בגלרית החלל .
אני מנסה להרים את עצמי ולא לוותר ולהביא את היצירות שלי אל הבית אליו הם אמורים להגיע, לא יכול לקבל את כל היכולות שלי סתם כך, פשוט זה מתבקש שההצלחה תגיע. משוגע לא חושב שאני כבר מצליחה, פה ועכשיו.

