
זה לא רק העונה החמה, זה הזמן הכי מבלבל בשנה
אני יכול לחשוב על כך מראש ולהתארגן כך שכן יהיה זמן שקט או סדר או זמן לעבוד בנחת גם כשהם בבית.
מבינה שזה נכון עבור אנשים מסויימים אצלי לא עובד, אני זקוקה לשקט מחשבתי שקט מוחלט ללא הסחות וללא טרדות כך החופש הגדול ביותר.
עם השנים האחרונות נהיה קל יותר גם כי כבר הבנתי שככה זה וגם כי הילדים גדלו ועם כל הבלאגן הם עדיין ישנים עד מאוחר וגם הדרישות פחתו.
ולנייננו בחופש אני מציירת הרבה פחות, זו החלטה מודעת ולא פשוטה אבל אני לוחצת על כפתור 'כיבוי' עד ספטמבר עם השראות גדולות ורצונות משלי כדי שאוכל לצייר כמו שאני אוהבת והתוצאה תהיה.
מה שכן החופש אני מציירת בבית הספר של המושב זו כבר פעם שניה והדבר נותן לי כמה שעות של שקט כל יום אני מכבה את הנייד לשעה או שעתיים ומציירת בערב אין אף אחד בבית הספר ואני נעולה שם עם עצמי וזה כיף גדול.