
פרט מתוך ציור שמן, התחיל בעיקר מהרצון לצייר עלים סגולים והצורך בשילוב אישה בתוך הטבע.
אני מחפשת בציורי לשלב את הטבע עם האדם בצורה הרמונית הרי תמיד היינו שלובים זה בזה בזה.
מתוך התבוננות רבה - בעלים, פרחים, שמים, דגים, סלעים... ככל שאני מעמיקה אני פוגשת את החיבור הכל כך ברור בין כולם שילובי צבעים, צורות, צורך... ממש אנרגיה אחת.
זה מרגש אותי ואני מנסה בכל ציור להתוות את זה.
